Segueix-nos!

Francesc Triola

28 de desembre de 2022

General

General

El 30% de les reclamacions que ha registrat l’Oficina de Consum del Consell Comarcal aquest 2022 tenien a veure amb el subministrament de llum i gas

Francesc Triola
Font: Wikimedia Commons

Els subministraments de llum i gas han estat aquest any 2022 els que han donat peu a més reclamacions a l’Oficina de Consum del Consell Comarcal, desbancant les incidències relatives a la telefonia, que en anys anteriors havien concentrat la majoria de queixes dels usuaris. En l’àmbit de les denúncies, que sempre són menys que les reclamacions, les més habituals tenien a veure amb el servei i la informació en restaurants, fleques i pastisseries. L’estadística d’aquest any l’explicava la setmana passada a l’Ona Maresme la responsable d’aquesta oficina, Olga Safont. Pel que fa a les reclamacions, com diem, guanyen la llum i el gas (dos subministraments que s’han encarit substancialment) i després, ara sí, trobem la telefonia, els transports i la gestió dels bancs:

Segons Safont la majoria de les reclamacions que fan els consumidors per aquestes incidències s’acaben resolent, però en alguns casos el volum d’incidències i el fet que moltes companyies paguin a 60 o 90 dies obliga a tenir paciència. Com dèiem, en el terreny de les denúncies les més tramitades tenen a veure amb la restauració però també hi trobem altres clàssics:

Mira l’entrevista a Olga Safont:

YouTube player

Més notícies

Cultura