Categories
Medi Ambient
Crida considera insuficient la campanya de la brossa domiciliària: “si cal demanar expressament atenció personalitzada estem posant una trava”
![](https://premiamedia.cat/wp-content/uploads/2023/12/Contenidors-intelligents-AJ-03.jpg)
Crida Premianenca ha qüestionat avui públicament la campanya que ha iniciat l’Ajuntament per informar els premianencs sobre el nou model de recollida de brossa i per lliurar les targetes i els codis que permetran usar els contenidors intel·ligents. Segons ha afirmat la portaveu Marta Solà a l’espai d’opinió dels grups municipals, el fet que s’hagin descartat les visites informatives als domicilis (que es faran només en casos especials a qui ho sol·liciti) pot fer que molts veïns, sobretot gent gran, no obtingui l’orientació i l’acompanyament necessari. Crida considera que la campanya s’hauria d’haver fet amb més recursos i també amb més temps, i també que oferir les visites només a qui ho demani constitueix una trava:
Recordem que aquesta setmana un equip d’informadors ha començat una bustiada a les llars premianenques, a les quals s’informa de l’arribada del nou model de recollida de brossa i de l’obertura el dia 6 de febrer de 3 punts informatius on es lliuraran les targetes electròniques i els codis per l’aplicació mòbil per obrir els nous contenidors intel·ligents. La carta també indica vies de contacte per resoldre dubtes o sol·licitar atenció personalitzada.
Etiquetes:brossa | Crida premianenca
Notícies relacionades