Categories
Medi Ambient
Crida considera insuficient la campanya de la brossa domiciliària: “si cal demanar expressament atenció personalitzada estem posant una trava”
Crida Premianenca ha qüestionat avui públicament la campanya que ha iniciat l’Ajuntament per informar els premianencs sobre el nou model de recollida de brossa i per lliurar les targetes i els codis que permetran usar els contenidors intel·ligents. Segons ha afirmat la portaveu Marta Solà a l’espai d’opinió dels grups municipals, el fet que s’hagin descartat les visites informatives als domicilis (que es faran només en casos especials a qui ho sol·liciti) pot fer que molts veïns, sobretot gent gran, no obtingui l’orientació i l’acompanyament necessari. Crida considera que la campanya s’hauria d’haver fet amb més recursos i també amb més temps, i també que oferir les visites només a qui ho demani constitueix una trava:
Recordem que aquesta setmana un equip d’informadors ha començat una bustiada a les llars premianenques, a les quals s’informa de l’arribada del nou model de recollida de brossa i de l’obertura el dia 6 de febrer de 3 punts informatius on es lliuraran les targetes electròniques i els codis per l’aplicació mòbil per obrir els nous contenidors intel·ligents. La carta també indica vies de contacte per resoldre dubtes o sol·licitar atenció personalitzada.
Etiquetes:brossa | Crida premianenca
Notícies relacionades