Categories
General
Tret de sortida la setmana vinent de la campanya de captació d’usuaris de Radars, que començarà per la població major de 80 anys als barris de ponent i llevant
Radars iniciarà la setmana vinent la campanya de comunicació massiva a veïns majors de 75 anys per donar a conèixer el projecte i engrossir el volum d’usuaris. Es tracta d’una campanya que s’ha estat preparant per part dels voluntaris amb el suport de serveis socials de l’Ajuntament des del mes de febrer, i el primer pas serà la tramesa d’una carta de presentació del programa que s’enviarà per fases a diferents barris del municipi i que, en primera instància, es dirigirà a la població major de 80 anys. Els primers barris seran els de ponent i de llevant. Escoltem el voluntari que coordina la campanya Josep Maria Aragay:
En aquesta carta, segons ens deia Aragay en l’espai quinzenal de Radars a Premià Mèdia, s’explica quin és el propòsit del projecte i s’ofereix als veïns l’opció de rebre una visita:
Tot i que Radars es proposa atendre sobretot a persones grans soles, en aquesta campanya s’ha pensat que també es buscaran les persones que viuen en parella, que actualment en podrien ser, entre els uns i els altres, més de 3.000. Això, però, significa un repte col·lateral: captar al mateix temps nous voluntaris:
Actualment Radars compta amb un centenar d’usuaris i la fita que es fixa el projecte amb aquesta campanya és arribar com a mínima als 1.000. El temps per fer-ho també dependrà molt, diu Aragay, dels voluntaris que s’hi involucrin.
Mira l’entrevista a Josep Maria Aragay:
Notícies relacionades