Categories
Medi Ambient
Tanquen els punts informatius de la brossa i s’obre un “punt d’atenció permanent” per correu i telèfon abans de l’arribada dels nous contenidors
Avui dimarts 5 de març és l’últim dia de funcionament del punt informatiu de la campanya de la brossa al centre cívic, un espai que es va obrir divendres passat i que servia per lliurar targetes pels nous contenidors durant 4 dies més després que tanquessin els 3 punts informatius que van funcionar durant el febrer. Ahir l’Ajuntament informava que -a l’espera del que passi avui- ja s’havien lliurat targetes a 8.700 habitatges, és a dir un 72,5% dels 12.000 habitatges que hi ha, aproximadament, a Premià de Mar. Ahir el regidor de medi ambient Pep Ripollès deia a aquesta emissora que es confia que durant les últims hores de servei del punt del centre cívic es pugui assolir el 80%, que era el percentatge que es perseguia, i també deia que ara funcionarà un “punt permanent d’atenció” que tindrà un caràcter, però, virtual a través de l’àrea de Medi Ambient. En funció de com evolucioni el repartiment de targetes els pròxims dies es dissenyarà el calendari definitiu respecte de l’entrada en funcionament dels nous contenidors:
L’Ajuntament també informava ahir que durant les 4 setmanes que ha durat fins ara la campanya informativa s’han atès fins a 325 peticions de lliurament de targetes a domicili, una opció que ara també es mantindrà per qui ho sol·liciti. L’adreça de correu on demanar les targetes o atenció personalitzada és residusdomiciliaris@premiademar.cat i el telèfon és el 93 595 50 92.
Etiquetes:brossa
Notícies relacionades