Categories
Serveis
Rodalies obre un canal d’avisos i indicacions als usuaris a través de Whatsapp
Des d’aquesta setmana que funciona a través de la plataforma Whatsapp un nou servei d’informació als usuaris de Rodalies Renfe. Segons ha informat la companyia, es tracta d’una forma de comunicació unidireccional amb què es volen difondre totes les indicacions referides al servei, des d’avisos, incidències, notícies sobre plans alternatius de transport o restabliment del servei. El nou canal es pot trobar a la pestanya ‘Novetats’ de l’aplicació i també en aquest enllaç. Per subscriure-s’hi l’usuari només ha de prémer el botó ‘Seguir’ sense necessitat de donar el seu número de telèfon o cap dada personal. Cada cop que s’actualitzi la informació, un cercle de color verd indicarà que existeixen nous missatges sense llegir. La posada en marxa d’aquest nou canal s’emmarca en el ‘Pla Endreça’ que el Departament de Territori de la Generalitat i Renfe han impulsat per millorar els sistemes d’informació i comunicació amb els usuaris de Rodalies, i ara complementarà altres vies d’informació als usuaris com son les webs de Rodalies o Renfe o el compte d’X de Rodalies.
Etiquetes:Noves tecnologies | Rodalies
Notícies relacionades