Categories
Medi Ambient
Ripollès admet disfuncions en el porta a porta comercial però afirma que el rodatge i les dades obtingudes permetran corregir-les
El regidor de medi ambient Pep Ripollès va emetre ahir un primer balanç del nou model de recollida de brossa porta a porta al comerç de Premià de Mar, quinze dies després que comencés a implantar-se. Ripollès va dir que està “més o menys satisfet” i va admetre que s’estan produint desajustaments diversos, però també va recordar que ara la campanya està en fase de prova i de rodatge i que s’estan estudiant totes aquestes disfuncions justament per anar-les corregint:
Ripollès va fer èmfasi, més enllà del caràcter de prova que té aquesta fase d’implantació del nou model, en el valor que ha de tenir la recollida i processament de dades, que entre altres coses permetrà ajustar els imports de les taxes en funció del volum de residus que generi cada comerç:
Recordem que la idea del govern és que el nou sistema de recollida de brossa comercial quedi totalment implantat l’any 2024, amb l’entrada en vigor de la nova ordenança i sobretot amb l’arribada dels nous contenidors intel·ligents per la recollida domiciliària, ja que aquests nous contenidors del carrer ja no podran ser usats per les botigues. Ripollès també va parlar justament de la recollida domiciliària i de la campanya informativa que ha de fer l’Ajuntament: va dir que començarà aquest desembre (amb visites als domicilis i accions al carrer) i va admetre que haurà de ser intensiva perquè no hi haurà gaire temps fins que s’implanti el nou sistema, que serà pels volts del mes de març:
Etiquetes:brossa
Notícies relacionades