Segueix-nos!

Joaquim Aguilar

4 d'agost de 2025

Medi Ambient

Medi Ambient

Nou protocol d’atenció als veïns per incidències amb les targetes de brossa: servei cada dia però amb instància prèvia

Joaquim Aguilar
Proves amb la targeta dels nous contenidors (foto: Ajuntament de Premià de Mar)

Canvis en l’atenció de l’Ajuntament als usuaris de targetes de brossa. Divendres passat va ser l’últim divendres dedicat a aquestes gestions a l’OAC (el servei es va instituir fa més d’un any) i a partir d’ara l’atenció s’oferirà qualsevol dia però caldrà iniciar el tràmit per mitjà d’una instància. La mesura, segons ha dit el regidor de medi ambient Pep Ripollès, es pren arran de la saturació que s’havia produït els divendres en molts moments en aquesta oficina i també, segons ha dit Ripollès, per facilitar l’obtenció de targetes:

L’atenció als veïns per les targetes de brossa els divendres al matí es va començar a oferir com diem el març de 2024, quan es va tancar el dispositiu de lliurament de targetes a tres indrets de la ciutat. Des d’aleshores han estat molts els premianencs han acudit a l’OAC per demanar duplicats (després d’haver perdut la targeta) o per tramitar un canvis de bateria (un tràmit que passat l’estiu no caldrà fer més perquè es podrà llançar la brossa a qualsevol bateria):

A partir d’ara, doncs, l’Ajuntament demana a la ciutadania que qualsevol incidència o petició es tramiti a través d’una instància genèrica, que es pot formalitzar a través de l’espai de tràmits online del web municipal.

Ripollès també ha parlat a Premià Mèdia de la seva campanya personal a través de xarxes per informar sobre la implantació del nou sistema de contenidors i sobre la neteja en general, campanya que en molts casos ha consistit -segons ha dit ell mateix- per rebatre percepcions equivocades o desmentir falsedats que corren per les xarxes. Avui ha afirmat que la campanya ha tingut força repercussió i que això, diu, ja és positiu:

Etiquetes:

brossa | Pep Ripollès

Més notícies

Cultura