Categories
Comerç
Medi ambient, “força content” amb la recollida de brossa comercial malgrat els desajustaments: “ja hem fet retocs i convidem els comerços a proposar-ne més”
El sistema de recollida porta a porta de la brossa comercial ja ha introduït diversos retocs després que durant els primers dies d’aplicació hagin sorgit desajustaments i s’hagin produït queixes per part d’alguns comerciants. En concret, s’han adaptat a casos concrets alguns horaris de recollida i també s’estan canviant alguns bujols que, per les seves dimensions, ocasionaven molèsties als establiments. Ho ha explicat avui a Premià Mèdia la tècnica de l’àrea de Medi Ambient Mercè Carbonell, que malgrat aquests desajustaments ha afirmat que l’Ajuntament està “força content” amb la implantació del nou model i que ha convidat els comerços a continuar-los traslladant queixes i propostes per continuar afinant el sistema. Segons Carbonell, un de les queixes més recurrents té a veure amb l’import de la taxa que han de pagar alguns usuaris, però això també s’anirà ajustant:
Carbonell també ha parlat de la campanya que està preparant l’àrea per informar i instruir la ciutadania al voltant del nou sistema de recollida de brossa domiciliària, que s’implantarà la primavera vinent: ha dit que encara s’estan estudiant minuciosament les accions a fer perquè el repte d’arribar a tots els veïns és un repte de molta envergadura:
Mira l’entrevista a la Mercè Carbonell:
Etiquetes:brossa
Notícies relacionades