Segueix-nos!

Carles Sole

3 de setembre de 2014

Política

Política

L’aplicació ‘Premià actua’ ha rebut 135 incidències des del 15 de juliol, la majoria sobre neteja viària

Carles Sole

El regidor de Llicències d'Activitats, Josep Maria Anguera, aquest matí als estudis de Ràdio Premià de Mar

El regidor de Llicències d’Activitats, Josep Maria Anguera, aquest matí als estudis de Ràdio Premià de Mar

Primera valoració de funcionament de l’aplicació per a telèfons intel·ligents ‘Premià actua’. Des de la seva posada en marxa de manera oficial el passat 15 de juliol i fins l’1 de setembre, l’Ajuntament ha rebut 135 incidències dels usuaris de l’aplicació, la gran majoria referents a situacions de neteja viària. Ho ha explicat aquest matí al programa ‘Tot d’una l’estiu’ de Ràdio Premià de Mar el regidor de Llicències d’Activitats, i responsable polític d’aquesta aplicació, Josep Maria Anguera.

L’Equip de Govern ha fet, doncs, una lectura positiva del període de funcionament del l’aplicació.  Josep Maria Anguera ha destacat que les 135 incidències rebudes han estat ja contestades cosa que, ha dit, demostra l’agilitat del sistema.

Per ara, l’aplicació ‘Premià Actua’ permet als ciutadans traslladar a l’Ajuntament incidències sobre neteja viària, senyalització viària, enllumenat públic i platges. L’aplicació és gratuïta i accessible per IOS i Android, però també es poden comunicar incidències a través de la pàgina web www.premiactua.cat

Etiquetes:

Premià Actua

Més notícies

Cultura