Segueix-nos!

Joaquim Aguilar

7 de desembre de 2017

Comerç

Comerç

▶️Govern i comerciants aparquen el Christmas Shopping Day per dinamitzar tota la campanya de Nadal

Joaquim Aguilar

L’àrea de Promoció Econòmica de Premià de Mar ha optat per segon any consecutiu per dinamitzar els carrers comercials de la ciutat durant tota la campanya de Nadal i no centrar la major part dels esforços a el Christmas Shopping Day. El regidor David Gutiérrez ha dit a Premià Notícies que s’ha pres aquesta decisió d’acord amb els comerciants i després de comparar els funcionament dels dos models.

Gutiérrez ha explicat que l’Ajuntament ha invertit 10.000€ en noves garlandes en la il·luminació de Nadal que es va inaugurar el passat dia 1. El regidor ha explicat que la ubicació de les noves garlandes s’ha pactat amb els comerciants i s’ha situat a carrers on no hi havia il·luminació o n’hi havia molt poca. Gutiérrez ha avançat també que el pressupost de 2018 inclou una altra partida de 10.000€ per a renovar els llums de Nadal.

L’1 de desembre es va posar en marxa la Campanya de Nadal que acabarà el 5 de gener amb la cavalcada de Reis. Entre d’altres activitats la campanya inclou el Parc Infantil de Nadal al Centre Comercial, que es farà a la plaça dels Països Catalans els dies 23 i 24 de desembre, o el Nadàlia, recuperat en la campanya de l’any passat, que es farà al pavelló els dies 3, 4 i 5 de gener. També es fan casalets amb activitats pels nens avui, dia 7, la jornada electoral del dia 21, i del 27 de desembre al 5 de gener.

Etiquetes:

Comerç | Nadal | Nadàlia

Notícies relacionades

Més notícies

Cultura