Categories
Comerç
En Comú Podem copsa desànim i crítiques entre els botiguers durant la seva campanya a favor del comerç local: “molts d’ells pensen en tancar”
El grup municipal de Premià En Comú Podem ha explicat a Premià Mèdia que la campanya que va fer abans de Nadal a favor del comerç local va servir, entre altres coses, per copsar entre els botiguers del municipi un estat preocupant de desànim i també crítiques a la recollida de brossa comercial i a la campanya nadalenca. Ho afirmava ahir el regidor Enric Pons:
En el capítol estrictament nadalenc i més enllà de les crítiques que aquest partit diu haver recollit dels comerciants, Pons també va assenyalar que En Comú Podem considera que caldria apujar el pressupost que destina l’Ajuntament a les activitats infantils començant per la Cavalcada de Reis, on a criteri d’aquest partit les carrosses i els vestits han perdut lluïssor:
En un altre ordre de coses Enric Pons va explicar que el seu grup traslladarà a l’equip de govern tres propostes més per al Pressupost 2025 a més de les dues que ja va fer públiques abans de festes: la confecció d’una auditoria sobre urbanisme en clau de dona; la creació d’una xarxa de lloguer de bicicletes; i una cinquena que no va revelar perquè està supeditada a una informació que han demanat a l’Ajuntament i que encara no han obtingut.
Etiquetes:Comerç | Nadal | Premià En Comú Podem
Notícies relacionades