Categories
Serveis
?Els premianencs es preocupen pel consum de serveis per sobre de la mitja, segons l’informe del Síndic
Les peticions dels premianencs al Síndic de Greuges durant el 2015 van superar amb escreix la mitjana nacional en el capítol del consum de serveis bàsics. Avui l’adjunt Jaume Saura ha valorat per Premià Notícies les actuacions d’aquesta institució durant l’any passat ja fos en el marc del conveni amb l’Ajuntament o ja fos a partir de consultes i queixes dels ciutadans:
En relació a queixes sobre actuacions de l’Ajuntament Saura ha dit que se n’han dirimit 17, 11 de les quals estan tancades. D’aquestes, en sis casos no s’han detectat irregularitats i en les cinc restants s’han fet recomanacions al consistori que han estat acceptades però encara no resoltes. La queixa sobre el procés participatiu del port, ha dit, és una de les que roman oberta perquè no han obtingut resposta de l’Ajuntament.
Escolta l’entrevista a Jaume Saura:
Etiquetes:Síndic de Greuges
Notícies relacionades