Categories
Serveis
El Síndic de Greuges atendrà els premianencs el dia 2 de març, aquest cop per via telemàtica
L’Ajuntament ha informat que el pròxim 2 de març, l’equip del Síndic de Greuges atendrà els veïns i entitats de Premià de Mar que ho desitgin. A diferència d’ocasions anteriors, però, i atesa la situació de pandèmia, aquesta vegada l’atenció serà telemàtica, mitjançant trucada o videotrucada. La nota publicada pel consistori recorda que aquest servei del Síndic té la finalitat que aquelles persones que ho considerin puguin fer consultes o exposar queixes en relació amb possibles vulneracions dels seus drets per part d’administracions públiques o empreses de serveis generals, com ara l’aigua, el llum o el gas, entre d’altres. La jornada de consultes s’emmarca en el conveni signat entre el Síndic i l’Ajuntament amb l’objectiu de millorar en la defensa dels drets de les persones del municipi. Les persones interessades han de concertar l’entrevista trucant al telèfon 900 124 124 o bé enviant un correu a l’adreça electrònica sindic@sindic.cat.
Etiquetes:Síndic de Greuges
Notícies relacionades