Categories
Comerç
El Mercat de Sant Joan virtual ultima la seva presentació en societat però de moment no engresca els paradistes més “clàssics”

La setmana vinent, coincidint amb el seu aniversari, el Mercat de Sant Joan iniciarà la campanya de presentació i promoció del nou espai de venda a internet, que ha entrat en funcionament fa uns dies per mitjà d’un recurs de la Diputació i que ha comptat amb el suport i l’acompanyament de l’àrea de promoció econòmica. Ahir en parlaven justament el regidor Xavier Gatius i la presidenta del mercat, la Neus Comas. Gatius va parlar d’una campanya de cartelleria i xarxes socials però també de reclams promocionals en les primeres comandes que es facin:
La implementació d’aquest nou canal de venda ha posat de manifest, però, l’existència de dos sectors al mercat, segons van dir: el sector més jove i audaç i el sector més “clàssic” i refractari als canvis i a la tecnologia. Escoltem Comas i Gatius, que confia que de mica en mica els paradistes reticents s’aniran engrescant:
De moment participen del mercat virtual 9 parades, aproximadament la meitat de les parades que funcionen actualment. Aquest nou canal de venda s’acompanyarà passat l’estiu de la instal·lació d’armaris refrigerats al carrer on els clients podran recollir les comandes fent ús d’un codi encara que el mercat estigui tancat.
Mira l’entrevista a la Neus Comas i al Xavier Gatius: