Categories
Comerç
El Mercat de Sant Joan ja qualifica d’èxit la nova web de venda online, que la pandèmia encara ha fet més oportuna
El president del Mercat de Sant Joan va parlar divendres al Tot d’Una sobre el nou canal de venda i repartiment online, que ha entrat en funcionament fa pocs dies. Manel Torrecillas va explicar que el projecte estava a punt d’activar-se el febrer passat, però que l’estat d’alarma ho va paralitzar, i en aquest sentit va indicar que la pandèmia havia fet més oportú que mai un servei que el Mercat ja necessitava feia temps, i va afirmar que està sent un èxit:
Segons Torrecillas, el servei es dirigeix sobretot a un comprador que no pot acudir al Mercat en els seus horaris d’obertura ja que “el client tradicional -va dir- difícilment canviarà d’hàbits”. Ara mateix es fa, com a acció promocional, el repartiment de forma gratuïta, i el president va avançar que probablement aviat també serà així per un import mínim de compra.
Escolta l’entrevista a Manel Torrecillas: