Categories
Comarca
El Consorci de Turisme vol actualitzar l’estratègia de promoció i ara activa una enquesta online per copsar opinions dels maresmencs
El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme escomet ara mateix l’actualització del seu pla de màrqueting per al període 2025-28 i entre altres accions ha obert un procés participatiu per copsar l’opinió dels maresmencs.
El pla actual es va fer l’any 2010, i es considera que l’activitat turística ha canviat sensiblement, i per això el consorci vol dotar-se abans que acabi l’any d’un pla capaç d’atendre les necessitats actuals. Per confeccionar-lo es vol captar la visió i propostes de tot el sector turístic, incloent allotjaments, empreses i entitats i també dels membres que formen part d’aquesta institució. I com diem, també de la ciutadania, a qui ara es fa una enquesta online i anònima que, segons indica la nota de premsa que s’ha publicat, només es triga un parell de minuts a respondre. En concret es vol saber quins són els aspectes positius i negatius que els maresmencs consideren que aporta el turisme, quins són els àmbits en els quals creuen que cal treballar en el futur i també es volen copsar impressions respecte de la imatge de la marca turística i les actuacions de promoció.
Trobareu el qüestionari al web del consorci.
Etiquetes:Consorci de Turisme Maresme
Notícies relacionades