Segueix-nos!

Joaquim Aguilar

12 de juliol de 2024

Comarca

Comarca

El Consorci de Turisme vol actualitzar l’estratègia de promoció i ara activa una enquesta online per copsar opinions dels maresmencs

Joaquim Aguilar
Foto: Consorci de Turisme del Maresme

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme escomet ara mateix l’actualització del seu pla de màrqueting per al període 2025-28 i entre altres accions ha obert un procés participatiu per copsar l’opinió dels maresmencs. 

El pla actual es va fer l’any 2010, i es considera que l’activitat turística ha canviat sensiblement, i per això el consorci vol dotar-se abans que acabi l’any d’un pla capaç d’atendre les necessitats actuals. Per confeccionar-lo es vol captar la visió i propostes de tot el sector turístic, incloent allotjaments, empreses i entitats i també dels membres que formen part d’aquesta institució. I com diem, també de la ciutadania, a qui ara es fa una enquesta online i anònima que, segons indica la nota de premsa que s’ha publicat, només es triga un parell de minuts a respondre. En concret es vol saber quins són els aspectes positius i negatius que els maresmencs consideren que aporta el turisme, quins són els àmbits en els quals creuen que cal treballar en el futur i també es volen copsar impressions respecte de la imatge de la marca turística i les actuacions de promoció. 

Trobareu el qüestionari al web del consorci.

Més notícies

Cultura