Categories
Comarca
El Consorci de Turisme reforça l’aposta pel turisme de reunions amb l’ingrés al Catalunya Convention Bureau
El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha ingressat al Catalunya Convention Bureau (CCB), un programa de l’Agència Catalana de Turisme encaminat a potenciar el turisme de reunions per mitjà de la col·laboració entre administracions públiques i el sector empresarial. Amb aquesta adhesió, el Consorci i la seva marca especialitzada en el segment, Maresme Events, passen a formar part de l’oferta del CCB, que compta actualment amb més de 250 empreses i entitats especialitzades en l’organització de d’esdeveniments com congressos, convencions o viatges d’incentius a Catalunya.
Segons explica el mateix Consorci, la intenció és començar a treballar conjuntament amb aquesta instància en diferents terrenys a fi que el Maresme assoleixi una major notorietat i visibilitat internacional i, d’aquesta manera, reforci la captació del turisme de reunions i esdeveniments. Sense anar més lluny, la setmana vinent, el Consorci serà present a IBTM World, una de les fires de congressos i salons més importants que se celebren a Barcelona. Segons diu la nota de premsa, al Maresme s’ha registrat un creixement constant del nombre d’establiments que ofereixen espais, serveis i activitats per aquest sector, un fet que va aconsellar justament al Consorci crear la marca Maresme Events.
Etiquetes:Consorci de Turisme Maresme
Notícies relacionades