Categories
Comarca
Disparada l’última píndola audiovisual de la campanya turística ‘Maresme, de mar i de munt’
Ja ha vist la llum el 4t i últim vídeo de la campanya del Consorci de Turisme ‘Maresme, de mar i de munt’, un cicle de vídeos promocionals que va començar fa un any i que s’han associat a les 4 estacions de l’any, a més de referir-se a altres aspectes propis de l’activitat turístics. En aquesta ocasió, com explicar el consorci, es posa en valor el que es coneix com turisme “slow”, és a dir, turisme lent, convidant l’espectador a viatjar sense presses i assaborint amb calma l’experiència maresmenca. Així, en l’audiovisual se’ns proposa gaudir de la primavera practicant esports nàutics, passejant per les platges o endinsant-se en els boscos i camins de la comarca. També s’hi destaquen, per una qüestió de temporada, productes d’horta com la maduixa o el pèsol, que compten amb les seves pròpies jornades gastronòmiques. Alguns espais i activitats concretes que hi apareixen són l’horta ecològica Pla de Munt de Palafolls; el taller Estralls i la Casa Museu Lluís Domènech i Montaner de Canet de Mar; esports nàutics amb Vela Mataró i també el restaurant Lasal del Varador; el Celler Bouquet d’Alella; Sant Mateu a Premià de Dalt; el Far de Calella; o el passeig marítim de Pineda de Mar.
Etiquetes:Consorci de Turisme Maresme
Notícies relacionades