Categories
Comerç
Comerç Premià considera normal el malestar de molts establiments amb la recollida de brossa però confia que l’Ajuntament ho sabrà ajustar
![](https://premiamedia.cat/wp-content/uploads/2023/10/Brossa-bujols-i-bosses-oct-2023.jpg)
L’entitat Comerç Premià s’ha pronunciat avui per primer cop públicament al voltant del nou sistema de recollida de brossa comercial, que es va començar a implantar a principis de mes. La presidenta Núria Vázquez ha explicat que els primers dies va rebre “una bogeria de correus i trucades” on els associats es queixaven d’haver rebut “poca informació” i d’haver tingut molt poc temps per adoptar les noves rutines, i ha “lamentat” que l’entitat no fos convidada “d’un bon inici” en el procés de reformulació del sistema. Amb tot, Vázquez ha fet notar que l’àrea de medi ambient s’ha mostrat molt receptiva a fer retocs ajustats a cada cas (fins i tot, ha dit, es va fer una reunió amb comerciants) i s’ha mostrat confiada que “entre els uns i els altres” s’aconseguirà harmonitzar el sistema i els comerços s’hi adaptaran:
Segons Vázquez, existeixen moltes casuístiques i, per tant, molts tipus de queixes, però els comerços més crítics han estat aquells a qui més ha pujat la taxa o aquells a qui no els quadren els horaris de recollida o bé han de deixar massa estona els bujols a la façana arran d’aparador. Per contra també ha dit que en són molts -com ella mateixa- que han agraït poder deixar d’anar personalment a la deixalleria per reciclar perquè ara els ho vénen a recollir.
Mira l’entrevista a la Núria Vázquez:
Etiquetes:brossa
Notícies relacionades