Categories
Comerç
Comerç Premià considera normal el malestar de molts establiments amb la recollida de brossa però confia que l’Ajuntament ho sabrà ajustar
L’entitat Comerç Premià s’ha pronunciat avui per primer cop públicament al voltant del nou sistema de recollida de brossa comercial, que es va començar a implantar a principis de mes. La presidenta Núria Vázquez ha explicat que els primers dies va rebre “una bogeria de correus i trucades” on els associats es queixaven d’haver rebut “poca informació” i d’haver tingut molt poc temps per adoptar les noves rutines, i ha “lamentat” que l’entitat no fos convidada “d’un bon inici” en el procés de reformulació del sistema. Amb tot, Vázquez ha fet notar que l’àrea de medi ambient s’ha mostrat molt receptiva a fer retocs ajustats a cada cas (fins i tot, ha dit, es va fer una reunió amb comerciants) i s’ha mostrat confiada que “entre els uns i els altres” s’aconseguirà harmonitzar el sistema i els comerços s’hi adaptaran:
Segons Vázquez, existeixen moltes casuístiques i, per tant, molts tipus de queixes, però els comerços més crítics han estat aquells a qui més ha pujat la taxa o aquells a qui no els quadren els horaris de recollida o bé han de deixar massa estona els bujols a la façana arran d’aparador. Per contra també ha dit que en són molts -com ella mateixa- que han agraït poder deixar d’anar personalment a la deixalleria per reciclar perquè ara els ho vénen a recollir.
Mira l’entrevista a la Núria Vázquez:
Etiquetes:brossa
Notícies relacionades