Categories
Cultura
El Museu de l’Estampació vol donar un nou impuls al seu marxandatge i a la seva botiga fi de treure més partit a aquesta via de projecció
El Museu de l’Estampació té la intenció de renovar i reforçar el seu marxandatge i la seva botiga per tal no només de generar ingressos suplementaris sinó també de guanyar projecció pública. Ho ha dit la directora Carme Torm a Ràdio Premià de Mar, que ha admès que és una assignatura pendent i que, sense posar dates, ha afirmat que es tracta d’un repte que s’escometrà “en breu”:
Afegim que el dia 15 de març, dimarts que ve, el Liceu de Barcelona enceta la iniciativa ‘El Liceu i els Museus Catalans’ en què, en el marc de la celebració dels 175 anys d’aquest teatre, tot un seguit de museus catalans han cedit una peça de les seves col·leccions que s’exhibirà a cada museu amb una explicació i que es recolliran virtualment a l’espai web que el Liceu ha creat per a l’ocasió. En el cas del museu premianenc es tracta d’un teixit estampat commemoratiu que forma part de la col·lecció de l’Espanya Industrial que es va confeccionar l’any 1884 amb motiu de la representació de l’Òpera Aïda sis anys abans al teatre de la Rambla
Etiquetes:Museu de l'Estampació
Notícies relacionades