Categories
Comarca
Els participants a la jornada organitzada pel Consorci de Turisme coincideixen que el futur del sector passa per ser “sostenible, responsable i digital”
Un centenar d’agents turístics van participar ahir a la jornada que es feia a Pineda de Mar organitzada pel Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme sobre els reptes de futur d’aquest sector de la nostra comarca. Segons explica avui aquest ens, els ponents van coincidir que el turisme del 2022 ha de ser “sostenible, responsable i digital”, tres característiques -diuen- que tindran cada vegada un pes més important. Un dels ponents, l’expert en turisme i professor de la UdG José Antonio Donaire, va avisar que aquesta transformació demanarà “un esforç d’adaptació”. Així mateix, Rafa González, soci director de Vivential Value, va explicat que “el Maresme és una destinació que està apostant clarament per la sostenibilitat”, però que “ara el que toca és veure si també la demanda percep aquesta aposta”. La directora de la Direcció General de Turisme de la Generalitat de Catalunya, Marta Domènech, va lligar dos dels conceptes més destacats, i va dir que “mai serem sostenibles si no digitalitzem”. El president del Consorci, Joaquim Arnó, va coincidit amb els ponents i ha posat sobre la taula la necessitat de la col·laboració enlloc de la competitivitat entre els agents del territori. Entre els participants de la jornada hi havia responsables d’hotels, restaurants, cellers, guies i tècnics de turisme d’ajuntaments, a més de representants polítics com alcaldes de diferents poblacions.
Etiquetes:Consorci de Turisme Maresme
Notícies relacionades