Categories
Comarca
L’Oficina Comarcal del Consum registra més de 740 consultes des de l’inici de la crisi
L’Oficina comarcal de Consum (OCIC) del Maresme ha atès 742 consultes des del moment en què es va decretar l’estat d’alarma i gairebé el 60% de les qüestions plantejades estan directament relacionades amb la situació generada per la COVID-19. N’informa el Consell Comarcal, que destaca les consultes i queixes vinculades amb les vacances, especialment pel que fa al transport aeri. El 30,76% són per aquest motiu, principalment per la cancel·lació de vols i la manca de voluntat de les companyies aèries de reemborsar els imports dels bitllets. En aquest sentit l’Oficina recorda que les companyies aèries han de donar compliment al Reglament Europeu 261/2004, que indica el dret de les persones consumidores al reemborsament dels diners en cas de cancel·lació del vol, i l’Agència Catalana de Consum alerta de sancions en el cas que es detectin males pràctiques comercials. Les resolucions de contractes de compra-venda de béns i de prestació de serveis, les telecomunicacions i els subministraments bàsics (aigua i llum) són els altres 3 blocs amb més consultes plantejades.
Etiquetes:Consell Comarcal del Maresme | Consum | Coronavirus
Notícies relacionades