Categories
Serveis
L’Ajuntament continua adoptant recursos per oferir servei i atenció a distància
L’Ajuntament ha implementat i adoptat les últimes hores diversos recursos i dispositius per atendre i oferir servei a la ciutadania a distància. Destaca l’adopció de l’IdCAT Mòbil, un sistema gratuït d’identificació i signatura per a tràmits oficials no presencials que ha d’agilitar qualsevol gestió amb l’administració. Escoltem l’alcalde Miquel Àngel Méndez:
Podeu obtenir l’IdCat Mòbil a través del web municipal. També ha posat en marxa l’Ajuntament el Club de la Feina telemàtic, per buscar feina des de casa; més informació a ocupacio@premiademar.cat. Per últim, i ara en l’àmbit de l’atenció social, un grup de 40 treballadors municipals han començat a fer trucades des de casa a les 2.200 persones majors de 65 anys del municipi per saber si es troben bé o si tenen algun tipus de necessitat.
Escolta la declaració de l’alcalde d’avui a Ràdio Premià de Mar:
Etiquetes:Ajuntament de Premià de Mar | Coronavirus
Notícies relacionades