Categories
Serveis
L’Ajuntament posa en marxa un nou Pla de Qualitat per endreçar i millorar l’atenció que dispensa als ciutadans
L’Ajuntament ha posat recentment en marxa un nou Pla de Qualitat de l’Atenció Ciutadana. Es tracta d’un document contemplat al PAM 2015-2019 i sorgeix, segons informa l’Ajuntament, de la intenció del govern de millorar els indicatius actuals quant a rebuda, acollida, atenció i temps de resposta als ciutadans en les seves gestions amb l’Ajuntament. Escoltem el Responsable de Projectes Estratègics de l’Ajuntament Toni Civit:
El document va ser elaborat conjuntament per experts de la Diputació i directius i tècnics de diverses àrees del Consistori, i es va acabar el juliol de 2017 després de sis mesos de treballs. Conté tres objectius estratègics que es desgranen en 10 objectius operatius i finalment en 33 accions concretes, entre les quals hi haurà un manual o sessions de formació del personal:
Cada 6 mesos es farà una avaluació del grau d’implantació del Pla de Qualitat de l’Atenció Ciutadana per corregir possibles desviacions.
La primera avaluació és prevista pel pròxim mes de juliol.
Etiquetes:Ajuntament de Premià de Mar
Notícies relacionades