Segueix-nos!

Joaquim Aguilar

9 de juliol de 2013

Comarca

Comarca

WhatsApp per comunicar-se amb l’Ajuntament de Mataró

Joaquim Aguilar

El nou servei de comunicació de WhatsApp de l'Ajuntament de Mataró.

El nou servei de comunicació de WhatsApp de l’Ajuntament de Mataró.


L’Ajuntament de Mataró ha posat en marxa aquesta passada setmana un nou canal d’atenció ciutadana a través de WhatsApp, una aplicació de missatgeria que permet enviar i rebre missatges escrits o imatges des del telèfon mòbil intel·ligent sense haver de pagar per l’SMS.

Segons informa el consistori de la capital, el nou sistema està integrat al Servei d’Atenció Ciutadana i s’atén des de la plataforma telefònica 010. Qualsevol usuari d’un telèfon intel·ligent (smartphone) s’hi pot connectar a través del número 606 61 43 07. El WhatsApp de l’Ajuntament està operatiu en el mateix horari que la plataforma telefònica 010: de dilluns a divendres, de 8 del matí a 7 de la tarda, de manera ininterrompuda.

WhatsApp està disponible actualment per a iPhone, BlackBerry, Windows Phone, Android i Nokia. El sistema fa servir el pla de dades que ja té l’usuari contractat per a Internet i, per tant, no hi ha cost addicional per enviar i rebre missatges.

Etiquetes:

Comunicació | Mataró

Notícies relacionades

Més notícies

Cultura