Categories
Comunicació
Les dades dels últims vuit mesos validen rotundament la nova aposta audiovisual i digital de Premià Mèdia
97.300 visites al web durant el mes de novembre i 13.000 usuaris únics, més del doble en tots dos casos que fa vuit mesos; un 15% més de seguidors a Instagram, on el mes passat es van sumar 202.000 visualitzacions (un 39% més que a l’abril); o un 15% més de subscriptors a Youtube, que ja registra més de 400 hores de visualitzacions al mes. Són dades recollides als canals digitals de Premià Mèdia des de l’abril d’aquest any, moment en què es van començar a analitzar els registres disponibles en aquestes plataformes. L’evolució confirma l’èxit de l’aposta que va fer el mitjà a principis d’any pels continguts audiovisuals (gravació i emissió de continguts en vídeo) acompanyada d’una nova proposta gràfica, nous formats i nous protocols de difusió per xarxes. Altres indicadors són un augment del 15% de subscritors a Youtube (ara mateix, 859) o gairebé un 100% més visualitzacions de continguts a Facebook (de 33.200 l’abril a 63.800 el novembre), per on el novembre hi van passar 20.000 comptes d’usuaris diferents. A totes les xarxes socials s’ha produït un increment de seguidors llevat de Twitter, on trobem l’únic indicador en negatiu: en concret vam perdre, d’abril a novembre, 9 seguidors (-0’2%, de 4.423 a 4.414).
Des de principis de 2025 Premià Mèdia ha reforçat amb canvis significatius en els seus continguts, formats i canals el procés de transformació iniciat ja fa anys amb la irrupció i la popularització de les xarxes socials i noves plataformes digitals: ha incorporat plenament el suport audiovisual i ha intensificat la difusió multicanal de la seva proposta informativa, cultural i d’entreteniment.
Informe-resum amb les dades a les diferents xarxes i plataformes:



