Segueix-nos!

Joaquim Aguilar

23 de desembre de 2024

Comarca

Comarca

L’àrea de Governança del Consell Comarcal revisa el seu catàleg de serveis i demana l’opinió a la ciutadania

Joaquim Aguilar
Foto: Consell Comarcal

El Consell Comarcal del Maresme fa ara una crida a la societat civil maresmenca perquè faci aportacions a la confecció de 5 Cartes de Serveis relatives a les accions de l’Àrea de Governança, Transparència i Serveis Interns. Segons s’explica al portal de participació de l’ens comarcal, les Cartes de Serveis són l’instrument principal de què disposen les administracions públiques per facilitar el dret a la bona administració i serveixen, d’una banda, per informar sobre els serveis que es gestionen, per establir compromisos i per definir el marc general adequat per avaluar-ne la gestió. Ara, com diem, es volen fixar 5 cartes relatius a aquesta àrea, concretament al voltant d’assistència als municipis en matèria d’administració electrònica i innovació; assistència en matèria de transparència i bon govern; identitat digital; oficina d’assistència en matèria de registre i serveis electrònics. Per tot plegat s’obre consulta pública per recollir opinió i suggeriments de la ciutadania, entitats, associacions i organitzacions comarcals. Les propostes es poden presentar fins el 16 de gener a la plataforma participava del Consell Comarcal

Notícies relacionades

Més notícies

Cultura