Categories
Educació
Institut i Comerç Premià ens expliquen la seva nova col·laboració en matèria de màrqueting
El cap del departament de Comerç i Màrqueting de l’Institut Premià de Mar i la presidenta de l’entitat Comerç Premià ens han parlat avui de la col·laboració que han encetat recentment i que farà que, inicialment, els alumnes del cicle superior de màrqueting i publicitat ofereixin destreses a l’entitat comercial, que a la vegada oferirà als alumnes experiències professionals reals, tot plegat en el marc d’un programa que s’ha batejat com IPM The Creative Center. Com ens ha explicat el Víctor Ferrer, es tracta d’un treball conjunt que s’intentarà que es mantingui a partir d’ara per aquest curs i tots els que vinguin, i que s’inscriu en l’assignatura de projectes del 2n curs del cicle. En primera instància els estudiants estan treballant en el nou tríptic de l’entitat, i la voluntat és que a partir d’aquí s’obrin vies de col·laboració amb les empreses associades, especialment amb aquelles que no tinguin la capacitat financera per contractar aquests serveis:
Segons Ferrer, que coordina i supervisa l’experiència juntament amb Pau Recio, la col·laboració enriqueix molt l’aprenentatge perquè situa els alumnes en un context real:
Des de l’entitat Comerç Premià la presidenta Núria Vázquez s’ha felicitat de l’acord i ha assegurat que l’entitat i els seus socis posaran tot de la seva banda perquè els estudiants de l’institut puguin treure el màxim profit de la col·laboració: