Categories
Comarca
Carme Ponsa explica la seva recepta per potenciar el turisme al Maresme: marca, projecció internacional i amor propi
La nova presidenta del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, Carme Ponsa, va parlar la setmana passada per primer cop a Premià Mèdia després d’accedir al càrrec a finals del juliol passat. Al programa Ona Maresme Ponsa -del partit Junts i que també és regidora a Malgrat de Mar i consellera comarcal de teixit productiu- va exposar de manera genèrica els seus principals propòsits, i a l’hora d’assenyalar els aspectes que haurien de presidir les polítiques de promoció turística es va fixar en tres vectors: la marca, la projecció internacional i la fe en la riquesa de la comarca:
En aquestes primeres passes com a presidenta del Consorci Carme Ponsa té a l’agenda, segons va dir, establir contacte directe amb tots els Ajuntaments maresmencs per recollir inquietuds i aportacions i per oferir-los també els serveis d’aquesta institució:
Preguntada sobre els registres de la campanya turística d’aquest estiu Ponsa va parlar de números molt propers als que teníem abans de la pandèmia, i uns números als quals ara, donades les temperatures, també hi podrem afegir bona part del mes d’octubre:
Afegim que el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme va participar la setmana passada en la celebració del 10è aniversari de la marca Costa Barcelona que es va fer a Castelldefels. Hi van ser la mateixa Ponsa i la directora tècnica, Eva Esplugas, i també hi participaven delegats de la Diputació de Barcelona i de les sis comarques que formen part de la marca: a més del Maresme, Garraf, Alt Penedès, Vallès Oriental, Vallès Occidental i Baix Llobregat.
Mira l’entrevista a la Carme Ponsa:
Etiquetes:Consorci de Turisme Maresme
Notícies relacionades