Categories
Cultura
L’Espai l’Amistat estudia apujar preus i retocar les condicions de l’abonament
Una setmana després que es fessin públics els 8 títols que conté la programació teatral 2023-24 de l’Espai l’Amistat ja s’havien venut el 90% del total d’entrades, i 4 dels 8 espectacles havien exhaurit localitats. Ahir a Premià Mèdia el director de l’espai Toni Martín expressava la seva satisfacció i orgull “per la feina feta i la resposta del públic”, i atribuïa l’èxit a un doble criteri que aplica l’Espai quan surt a buscar obres:
Aquest èxit en la venda d’entrades té però un parell d’implicacions que ara es volen revisar: d’una banda, diu Martín, els preus dels espectacles, que han de continuar sent assequibles i estimulants però que caldria actualitzar i posar a l’alçada del que es paga en equipaments semblants:
I l’altre element relatiu a les entrades que ja s’està revisant són els criteris que s’apliquen amb els abonaments: davant del fet que alguns abonats s’hagin trobat que no tenien entrada quan han intentat adquirir localitat creu que caldria fixar 3 dies de preferència per aquests espectadors:
Segons Martín aquests aspectes relatius a preus i venda d’entrades ja s’estan negociant amb la regidoria de cultura.
Etiquetes:Espai l'Amistat
Notícies relacionades