Categories
Comarca
Gas, llum i aigua van capitalitzar les reclamacions que va recollir el 2022 l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor
El Consell Comarcal del Maresme informava ahir dels registres de 2022 de l’OCIC, l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor, uns números que com a tret principal indiquen un increment sensible de les reclamacions relacionades amb els subministraments de llum, gas i aigua.
En total l’Oficina va fer 2.637 actuacions en matèria de consum, que és una xifra similar a la de l’any anterior: d’aquestes, el 37% van ser per reclamacions i entre aquestes reclamacions, com diem, es produeix un repunt en matèria de subministraments bàsics: de fet, van representar el 43% del total. El segon lloc, amb un 28%, l’ocupen les reclamacions de telefonia, seguides de transport aeri (10%), bancs i assegurances (7%) i en menor percentatge compres per internet, transport i paqueteria, agències de viatges i allotjaments turístics. Els subministraments bàsics també ocupen el primer lloc (un 37%) del total de consultes rebudes. Recordem que l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor vehicula consultes, queixes, denúncies i reclamacions relacionades amb consum i, si és el cas, fa actuacions de mediació o d’arbitratge entre la persona reclamant i l’empresa.
Etiquetes:Consell Comarcal del Maresme
Notícies relacionades