Segueix-nos!

Joaquim Aguilar

11 de maig de 2026

Infraestructures

Infraestructures

El pas soterrat de l’estació, el segon a adoptar el nou sistema antivandàlic, que segons Subirà ha donat bon resultat a Joan Prim

Joaquim Aguilar
Les obres van començar la setmana passada (foto: Premià Mèdia)

Ja es treballa des de la setmana passada en la reforma del pas soterrat de l’estació, que serà el segon pas soterrat on s’adopti el nou model ‘antivandàlic’ que va començar al pas del carrer Joan Prim. Com es va fer allà, s’hi enrajolen les parets (amb rajoles blanques per reforçar la il·luminació) i es canvia la instal·lació de llum per fer-la menys vulnerable i també més potent, mentre que al terra s’hi col·loca un paviment antilliscant. El pas de Joan Prim es va reobrir després de les obres a finals de gener i segons ens deia divendres el regidor d’urbanisme Antoni Subirà la idea ha funcionat sobretot perquè les noves parets no van gens bé per fer-hi pintades:

Després del de Joan Prim, amb partida al pressupost de 2025, la idea del govern és reformar dos passos més al llarg d’aquest any amb un pressupost total de 100.000 euros; si ara es fa el de l’estació el següent serà el de la Masia Ribas. 

Més notícies

Esports

Cultura